Loading...

REGISTREREN

Ik ben nog niet geregistreerd op de webshop van NESCAFÉ Dolce Gusto. Hoe kan ik mij registreren ?
Klik hier om naar het registratieproces te gaan. In vijf stappen ben je klaar.
Wat moet ik doen indien ik geen bevestigingsmail heb ontvangen op het einde van mijn registratie ?
Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen na je registratie, kan het zijn dat dit komt doordat een reeds bestaande account gelinkt is aan het e-mailadres waarmee je probeert te registreren. Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, klik je op “Wachtwoord vergeten ?” om het opnieuw in te stellen. Een link zal je per e-mail gestuurd worden, waarop je zal kunnen klikken om een nieuw wachtwoord in te stellen. In geval van aanhoudende problemen kan je rechtstreeks contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services 
- Vul het contactformulier in 
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 18 uur
Wat moet ik doen indien ik niet op de link kan klikken in de e-mail die ik heb ontvangen ?
Als de koppeling niet werkt, kan je de koppeling kopiëren en rechtstreeks in de adresbalk van je browser plakken.
Is jullie website veilig ?
Ja, de NESCAFÉ Dolce Gusto website is volledig veilig.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu ?
Denk eraan dat je gebruikersnaam en wachtwoord hoofdlettergevoelig zijn. Wees voorzichtig als je probeert in te loggen. Als je nog steeds niet kunt inloggen, kun je je wachtwoord als volgt opnieuw instellen:
- Klik op de link "Wachtwoord vergeten?" wanneer je probeert in te loggen. 
- Voer uw e-mailadres in. Je ontvangt een e-mail met een link waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen om toegang te krijgen tot onze webshop.
Waarom kan ik de volledige website niet bekijken ?
Om toegang tot deze website te krijgen, moet je browser cookies accepteren. Ga hiervoor naar het menu "Tools" van je internetbrowser en selecteer je "Internetopties". Pas eenvoudigweg je privacy- en privacy-instellingen aan om cookies toe te staan. Als je dit niet doet, zal deze website niet correct werken. Als je een Apple Mac-computer gebruikt, neem  je best contact op met de technische ondersteuning voor dit probleem. Gebruik voor een optimale werking bij voorkeur Google Chrome als browser.  We werken ook aan de optimalisatie van onze website op smartphones en tablets
Bezig met laden...