MIJN PREMIO CADEAUS
Waar kan ik alle cadeaus vinden ?
Alle cadeaus zijn beschikbaar in de PREMIO-cadeaucatalogus (premio.dolce-gusto.be/) waar je jouw PREMIO-punten kan inwisselen voor cadeaus.
Hoe werken betalingen met een creditcard ?
De meeste cadeaus kan je verkrijgen met je verzamelde punten. In sommige gevallen is de functie Punten + Geld ook beschikbaar voor cadeaus. Dat betekent dat je het cadeau kan verkrijgen voor een deel van jouw punten en geld. Ja kan het cadeau echter niet volledig met geld betalen: je moet ten minste 50% van de prijs in punten kunnen betalen.
Alleen betaling met een creditcard (Visa of Mastercard) is toegestaan voor de functie Punten + Geld.
Welke valuta worden aanvaard voor betalingen met creditcard ?
De valuta die wordt aanvaard voor betalingen met Punten + Geld uit de PREMIO-cadeaucatalogus is de euro. Alleen betaling met een creditcard (Visa of Mastercard) is toegestaan.
Wanneer zal ik de levering ontvangen en door welke vervoerder ?
De levertijd van al onze cadeaus staat vermeld op de detailpagina's van de cadeaus. Wij nodigen je uit deze te raadplegen om een beter zicht te hebben op de leveringsdatum van jouw gekozen cadeau. Bovendien is elke leverancier van cadeaus vrij om een koerier naar keuze te kiezen. Je ontvangt een e-mail zodra jouw pakket is verzonden met de bijhorende trackinginformatie.
Waar kan ik mijn cadeaus laten bezorgen ?
De cadeaus van het PREMIO-getrouwheidsprogramma worden alleen in België en in het Groothertogdom Luxemburg geleverd.
Moet ik verzendkosten of andere kosten betalen om mijn cadeau te ontvangen ?
Neen, de prijzen in de PREMIO-cadeaucatalogus zijn inclusief verzendings- en leveringskosten in België en in het Groothertogdom Luxemburg.
Wat zijn de verschillende leveringswijzen ?
De kortingsbonnen en cadeaubonnen worden elektronisch geleverd via e-mail of op het PREMIO-account van het lid. Fysieke cadeaus worden rechtstreeks geleverd op het postadres dat in het account van het lid opgegeven is. Indien het lid niet thuis is en de levering niet in ontvangst kan nemen, kan het PREMIO-cadeau afgehaald worden in het dichtstbijzijnde postkantoor of afhaalpunt, afhankelijk van de gekozen leveringswijze. De contactgegevens van het afhaalpunt worden per e-mail meegedeeld aan het lid door de leveringsdienst.
Wat gebeurt er nadat ik het cadeau heb besteld ?
Zodra je je bestelling plaatst, worden de punten automatisch van jouw account afgetrokken. Als je een gedeeltelijke betaling met geld hebt gedaan, wordt deze laatste automatisch van je rekening afgeschreven.
Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail onmiddellijk na de bestelling van uw cadeau. Als je niets hebt ontvangen, raden we aan je spam te controleren.
Controleer of de geplaatste bestelling en het leveringsadres juist zijn.
De geschatte leveringsdatum kan voor elk cadeau verschillen en kan worden vermeld in de e-mail ter bevestiging van de bestelling en op de detailpagina van het cadeau. Als je een fout opmerkt in de bevestingsmail van uw bestelling, of als je nog vragen hebt over de levering van de cadeaus, kan je contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail onmiddellijk na de bestelling van uw cadeau. Als je niets hebt ontvangen, raden we aan je spam te controleren.
Controleer of de geplaatste bestelling en het leveringsadres juist zijn.
De geschatte leveringsdatum kan voor elk cadeau verschillen en kan worden vermeld in de e-mail ter bevestiging van de bestelling en op de detailpagina van het cadeau. Als je een fout opmerkt in de bevestingsmail van uw bestelling, of als je nog vragen hebt over de levering van de cadeaus, kan je contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
Kan ik een cadeau ontvangen op een ander adres dan het adres dat in mijn PREMIO-account staat ?
Je kan voor elke bestelling een ander adres gebruiken. Alle cadeaus van eenzelfde bestelling moeten wel aan één adres gekoppeld zijn.
Zullen de punten of de prijzen van de cadeaus variëren ?
De prijzen en punten van de in de PREMIO-cadeaucatalogus beschikbare cadeaus kunnen af en toe variëren als gevolg van wijzigingen door de leverancier.
Wat zijn de regels waaraan ik me moet houden als ik via PREMIO een kortingsbon bestel voor de NESCAFÉ Dolce Gusto-website ?
Met de kortingsbon die je met jouw PREMIO-punten hebt gekocht, kan je op de website de producten kopen die je wil (capsules en accessoires). Er zijn geen bijzondere beperkingen. Deze bonnen werken echter net als alle andere kortingsbonnen op de website:
Ze zijn alleen geldig op de website dolce-gusto.be.
Levering alleen in België.
Het minimum aankoopbedrag op de website is € 25. Om van een kortingscode te genieten, moet je bestelling een minimumbedrag bereiken van € 25 + het bedrag van uw kortingscode.
Slechts één kortingscode aanvaard per bestelling.
Slechts één kortingscode gebruikt per maand en per account.
Is het mogelijk om een factuur te vragen voor de bestelling van het cadeau ?
De factuur wordt samen met het cadeau door de leverancier toegestuurd.
Kan ik de bestelling van een cadeau annuleren ?
Het verzoek om de bestelling van een cadeau te annuleren kan alleen worden gedaan wanneer de status van de bestelling ‘in behandeling’ is op de pagina ‘Mijn bestelgeschiedenis’. Na deze tijd kunnen bestellingen niet meer worden geannuleerd. Om een bestelling van een cadeau te annuleren, kan je contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur. Na de annulering van je bestelling en het verschijnen van de woorden ‘Terugbetaald / geannuleerd’ in ‘Mijn bestelgeschiedenis’ op de website premio.dolce-gusto.be worden de punten opnieuw gecrediteerd op de account van het lid.
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur. Na de annulering van je bestelling en het verschijnen van de woorden ‘Terugbetaald / geannuleerd’ in ‘Mijn bestelgeschiedenis’ op de website premio.dolce-gusto.be worden de punten opnieuw gecrediteerd op de account van het lid.
Kan ik mijn cadeau retourneren ?
Voor fysieke cadeaus verwijzen we je naar het retourbeleid dat vermeld staat in de beschrijving van elk cadeau in de PREMIO-cadeaucatalogus. Bij een defect cadeau heb je 14 dagen vanaf ontvangst om het te retourneren.
Indien het cadeau binnen de in het retourbeleid aangegeven termijn onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking wordt geretourneerd, worden de punten terugbetaald of wordt het cadeau zonder extra kosten vervangen. Voor de verzending stuurt de leverancier van het cadeau een vooraf betaald retouretiket.
Indien er geen probleem is met de levering van het cadeau en je het om persoonlijke redenen wenst te retourneren, bevestigt het retourbeleid dat de leveringskosten voor eigen rekening zijn.
Retourzendingen worden niet aanvaard voor gedigitaliseerde cadeaus.
Retourzendingen worden niet aanvaard voor gedigitaliseerde cadeaus.
Categorieën: