EEN BESTELLING PLAATSEN
Hoe plaats ik een bestelling ?
Ga naar de NESCAFÉ Dolce Gusto-webshop. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Selecteer de gewenste artikelen en voeg ze toe aan je winkelwagen. Controleer je bestelling en het aantal producten. Je kan, als je dat wil, het aantal producten in je winkelmandje wijzigen. Als je dit wenst te doen, klik je op "winkelwagen bijwerken". Nadien zal gevraagd worden om je bestelling te betalen.
Kan ik online bestellen indien ik niet over een NESCAFÉ Dolce Gusto-machine beschik ?
Ja, ook indien je niet over een NESCAFÉ Dolce Gusto-machine beschikt, kan je je registreren en online aankopen doen.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen ?
Je hebt de mogelijkheid om je aankopen te betalen met de volgende betaalmethoden:
- Creditcard (Visa of MasterCard)
- Bancontact
- Payconiq / Bankapp Als je problemen ondervindt bij de betaling, kan je rechtstreeks contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services:
Vul het contactformulier in
Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com. Het kan een dag of twee duren voordat we op uw e-mail reageren.
Bel ons: +322 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
- Creditcard (Visa of MasterCard)
- Bancontact
- Payconiq / Bankapp Als je problemen ondervindt bij de betaling, kan je rechtstreeks contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services:
Vul het contactformulier in
Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com. Het kan een dag of twee duren voordat we op uw e-mail reageren.
Bel ons: +322 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Is er een minimumbedrag om een bestelling te plaatsen ?
Het minimumbedrag per bestelling is €25 (capsules, accessoires en machines gecombineerd)
Hoeveel bedragen de verzendkosten ?
De verzendkosten zijn altijd gratis, voor elke bestelling die geplaatst wordt op onze webshop.
Wat moet ik doen indien de betaling mislukt ?
Plaats je bestelling opnieuw en let dan op de volgende punten:
Kredietkaart:
• Zorg ervoor dat je een Visa- of Mastercard-kredietkaart gebruikt. American Express-kaarten worden niet geaccepteerd;
• Naam op de kredietkaart: voer je naam in zoals deze op de kredietkaart staat;
• Kredietkaartnummer: dit is het zestiencijferige nummer in het midden van de krediekaart,je moet het nummer zonder spaties invoeren;
• Vervaldatum: gebruik het vervolgkeuzemenu om de maand en het jaar van de vervaldatum in te voeren;
• Driecijferige beveiligingscode: dit zijn de laatste drie cijfers op de handtekeningstrip op de achterkant de kredietkaart.
Iniden je nog steeds geen bestelling kan plaatsen, kan je rechtstreeks contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
Leveren jullie ook buiten België ?
Nee, wij leveren alleen aan adressen in België.
Kan ik bestellen per post of telefoon ?
Nee, het is alleen mogelijk om online te bestellen via onze webshop. Weet ook dat NESCAFÉ Dolce Gusto-producten ook verkrijgbaar zijn in de meeste supermarkten in België en het Groothertogdom Luxemburg.
Ik heb geen toegang tot het tabblad 'Voeg toe aan winkelwagen' op een product, wat moet ik doen ?
Het product dat je aan je winkelwagen wilt toevoegen, is grijs en het kadertje 'toevoegen aan winkelwagentje' wordt niet weergegeven? Dit betekent dat het product tijdelijk niet beschikbaar is.
Wij nodigen je uit om heel snel een nieuwe verbinding te maken met onze webshop om het product te bestellen zodra het weer voorradig is.
Indien je dat wenst, kan je jouw e-mailadres achterlaten door te klikken op « Informeer me wanneer het product weer beschikbaar is » om je een e-mail te sturen wanneer dit product beschikbaar is.
Ik kan een product niet vinden op jullie webshop, wat moet ik doen ?
Als je een bepaald product niet kan vinden op onze webshop, kan dit betekenen dat het tijdelijk niet beschikbaar is of dat het product ons assortiment verlaten heeft.
Is NESCAFÉ Dolce Gusto beschikbaar in andere landen ?
Als je wil weten of NESCAFÉ Dolce Gusto beschikbaar is in een bepaald land, klik hier.
Categorieën: